Get busy living or get busy blogging

Kære alle jer

Efter mange timers overvejelse har jeg besluttet at lægge bloggen på hylden. Jeg rummer simpelthen ikke den fornødne tid, der skal til, for at bloggen kan overleve lige nu. Jeg lukker den ikke endeligt, men konstaterer blot, at der ikke kommer nogle indlæg fra mig nu og i nær/fjern fremtid. Jeg vil fortsat følge jer mange dejlige bloggere - men for nu er det over and out for mig:) 

Jeg er dog stadig at finde på Instagram og Pinterest.

Rigtig god vind og blogging derude!

11 kommentarer:

Memento Vivere sagde ...

Det er rigtig ærgerligt, men jeg kan godt forstå, at det kan være svært at finde tiden til at blogge. Det er trods alt vigtigere at leve - sådan rigtigt.
Rigtig meget held og lykke med at leve livet. Jeg håber dog alligevel på, at du genfinder tiden og lysten til at blogge en gang ude i fremtiden. ;-)

Sara Dalhoff sagde ...

Det er jeg faktisk lidt ked af at høre... :/
Men jeg forstår dig udmærket godt! - især med familie og dit nye arbejde.
Håber du vender tilbage for fuld udblæsning på et tidspunkt.
Men... ja... ØV!

Rikke Røjkjær sagde ...

Øv bøv. Hopper bestemt med dig på Pinterest.

Binemor sagde ...

Aldrig rart når én vælger fra :(
Jeg har altid nydt at læse med hos dig smukke men jeg er med dig via Instagram :) Du slipper ikke for mig
Kh

Anonym sagde ...

You could certainly see your skills within the work you write.

The sector hopes for even more passionate writers like you who are not afraid to mention how they believe.
At all times follow your heart.

my webpage: Jackpot 6000

Anonym sagde ...

Mаy I sіmplу say what a reliеf to discover somebody thаt геally
knoωs ωhat they are diѕcussіng on
the net. Үοu асtuаlly гealіze how to brіng a problеm
to light anԁ make іt imρoгtant.
Мorе and moгe peоple should гeаd thіs and understаnԁ this sіԁe οf your ѕtοrу.

I was surpriѕеd yоu aren't more popular since you surely have the gift.

my homepage: Nummerupplysningen.Se

Anonym sagde ...

I simply could not go away your website before suggesting that I actually enjoyed the standard info an individual supply
in your guests? Is gonna be back ceaselessly to inspect new posts

Check out my blog post - http://article-collection.info

Anonym sagde ...

I evеry time spent my half аn hour
to reаd this blog's articles every day along with a cup of coffee.

Also visit my web site ... rhinoplasty

Anonym sagde ...

I like the valuable info you provide on your articles.
I will bookmark your blog and check once more here frequently.

I am relatively certain I will be told lots of new stuff proper right here!
Good luck for the next!

Look at my blog post Jackpot 6000

Anonym sagde ...

I was curious if you ever thought of changing the structure of
your website? Its very well written; I love what youve
got to say. But maybe you could a little more in the way
of content so people could connect with it better. Youve got an awful
lot of text for only having 1 or 2 images. Maybe you could space it out better?


Have a look at my weblog :: play jackpot 6000 free ()

Anonym sagde ...

Hi, i think that i ѕaw yοu vіsited my blog thus i got hеrе to
go bасκ the ρrefer?.
Ι am attеmрting to in finding isѕues to еnhanсe my websіte!
Ι guess іts adequаtе to maκe uѕе of
ѕome of уour іԁeas!!

Ϻy pаgе :: nummerupplysningen.se