Spørgsmål til mine læsere






Jeg eksperimenterer med varer til salg - hvilket i sig selv er sindssygt svært. For hvad vil folk betale for noget man har siddet og syslet med i sene aftentimer? Jeg kan jo sagtens have en mening om, hvad ting bør koste, hvis man skal medregne tid og energi i prisen. MEN, der sker blot det, at man ikke sælger noget som helst. SÅ kære læsere - lige ud af posen tak. Hvad vil I betale for hhv nøgleringen af træ, kraftig elastik og meget brugervenlig åbne/lukke ring og børnetørklædet med hæklet kant? 

OG GODT NYTÅR FOR POKKER DA :)

5 kommentarer:

Pernille sagde ...

Jeg ville nok give op til 69 kr. for nøgleringen. Mht. Tørklædet tænker jeg omkring 150 kr. :)

Klem Pernille//pescno.blogspot.com

SuperPrinsessen sagde ...

Er vild med tørklædet - men synes det er svært med prisen men mellem 99-149,-
Nøgleringen er ret lækker og vil efter min mening ligge mellem 49-79,-

Binemor sagde ...

Åh Katrine du laver så meget utrolig lækkert! Vil du love mig at vi mødes i 2013, måske under mere (for mit vedkommende) nærværende omstændigheder????
Jeg er med på ca.60 kr for nøglering og tørklædet hmm jeg tænker 120kr
Og ja det er svært for vil man sælge noget eller ej og tingene kan nemlig hurtigt blive for dyre. Jeg tænker også på hvad de feks tog på bazaren på designskolen, jeg synes bestemt ikke at priserne var urimelige!

Sara Dalhoff sagde ...

Sikke nogle flotte ting!!
Er helt pjattet med tørklædet. :)
- jeg synes selv at det er utroligt svært at prissætte, så på det punkt vil jeg ikke lige ytre mig... ;)

by.bak - interior & lifestyle blog sagde ...

Åhh Katrine, det er så svært - jeg synes det også. Jeg vil nok sige omkring 50-60 kr for nøgleringen, den er i øvrigt super fin og ca 100 for tørklædet. Det er jo ud fra hvad mit behov er for de ting - hvis nu jeg virkelig var på udkig efter tørklæde eller nøglering og det lige var dine jeg forelskede mig i, så kunne jeg sagtens betale det dobbelte for begge dele, men det er jo ikke lige hver dag, man står og mangler det ... giver det mening?