Give away i samarbejde med Sif Orellana






I kender krudtuglerne, kanelsneglene, rouladerne og rollingerne. I kender nok også citronmånen, kammerjunken og greven, spilopperne og stjerneskuddene og alle de lækre madopskrifter og gode idéer, der findes på tværs af de skønne bøger. Sif har haft travlt her op til jul - hun har nemlig to nye bøger i handlen as we speak og hun har været så sød at sponsorere Sifs magiske julekalender til en heldig læser her på bloggen.

Det eneste du skal gøre er at skrive en kommentar under indlægget med et bud på, hvad du kunne tænke dig at bruge bogen til.

Jeg trækker en vinder fredag den 30. november. 
God fornøjelse og glædelig december.

59 kommentarer:

SuperPrinsessen sagde ...

Hvis jeg er heldig og jeg mener virkelig heldig så vil jeg bruge ideerne sammen med mine tre guldklumper, men den vil nok også komme en tur med mig på arbejde. Jeg starter nemlig op i sfo´en igen d. 3. december efter et år på barsel. Og så er det da 100% sikkert at der vil komme en anmeldelse af bogen på min blog SuperPrinsessen.dk

Jeg kunne godt finde på at tage en dag af gangen sammen med børnene - altså ikke noget med at kigge frem (for børnene - noget andet Mor hun skal jo være forberedt på dagens aktivitet)

Tanja sagde ...

Muligvis ideer til nye traditioner.. Man er jo stille og rolig ved at lave nogle nu når drengene (den ene) forstår julen :)

Catrine Lyng Jessen sagde ...

Hvis jeg er så heldig at vinde, skal den bruges sammen med min søn i julemåneden. Han bliver storebror lige om lidt (havde termin i tirsdags) og da han er en rigtig mordreng ved jeg at det nok bliver en kæmpe omvæltning for ham, så han får brug for en masse alenetid med moar;)
Kh Catrine

Lotte sagde ...

Hvis jeg er den heldige skal bogen med mig til Sverige. Der skal min familie og jeg nemlig tilbringe december måned på en ødegård. Mine brn og jeg kunne godt bruge den skønne bog med de mange ideer i dagtimerne imens manden er på job.

lykkelighverdag@gmail.com

Helle sagde ...

jeg tror jeg vil læse den sammen med min børn og se hvad vi kan lave :)

helle@mody.dk

Din-og-Flere-Giveaway-Her

Hanne Jensen sagde ...

Bogen ville helt klar været til egen fornøjelse og sønnikes. :-) Måske gæster også kunne smage, de ting vi bager fra den. Har gæster da før fået lov til, når vi har bagt fra de andre af hendes bøger. :-)

GlambækDesign sagde ...

For min egen fornøjelse skyld, her mit i min travleste tid;O)

kagertilkaffen sagde ...

Jeg vil helt klart bruge boget til at finde inspiration i. Tror også jeg vil tage den med hjem til familien hvor vi plejer at lave jule godter jule morgen.

Marlene Høj sagde ...

Få hurtige og gode idéer i en travl juletid :)

m_hoej20(at)yahoo.dk

pif paf puf aka Lea. sagde ...

Det er altid godt med ny inspiration til jule-hygge-pynt mm. Er sikker på at der er en masse gode ideer til julehygge jeg kan lave med min datter!
Krydser fingre for at vi er de heldige :-)

soegaard sagde ...

Elsker simpelthen Sif's bøger og vil helt klart bruge den sammen med min søn på 3 år. Kh Lene ( soegaard@firma.tele.dk)

Astrid sagde ...

Jeg elsker bare kreative bøger, det er min måde at få fantastisk inspiration på. Så jeg vil da gerne være den heldige der får et input til julehyggen :)

Strikkefuglen sagde ...

Jeg vil nyde en stund hver dag hvor jeg vil åbne dagens magiske kalender og bare nyde øjeblikket og gribe ideen.
Majbritt

Pi Andrea sagde ...

Da jeg forventer at skulle passe Øjestenen af og til i december måned, pga sygdom eller hendes mor skal ud og shoppe julegaver eller andet, så ville det være rart med lidt ny inspiration, derfor ville det glæde mig meget at vinde denne bog :)

Liv (pladstilverden) sagde ...

Jeg har just fået en masse tid foræret i decembermåned i år og jeg ville elske at blive inspireret af bogen sammen med mine 2 banditter, hele december igennem. Har alle de andre af Sif's bøger i reolen - og der er også plads til denne ;-) Krydser fletningerne.
/Liv

Lene sagde ...

Jeg er vild med hendes bøger. Det ville være dejligt med nye gode idéer til julehyggen :)
lene_mondrup@yahoo.dk

Sandra sagde ...

helt sikkert til at finde gode ideer til noget at lave med min datter, fx nye bageopskrifter :)

kig også gerne forbi mine tre give aways:
http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/11/jule-give-away.html
http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/give-away-no-2-ogsa-for-drenge.html
http://bullermusen.blogspot.dk/2012/11/bloggens-frste-give-away.html

Anja Vind, White Wall Gallery sagde ...

Jeg stod med bogen i hånden og smugkiggede nysgerrigt den anden dag i boghandlen og tænkte at den ville være den PERFEKTE adventsgave til min søster der er mor til snart 3 fantastiske unger... Vi vil alle kunne få timer til at gå i december med den skønne bog

Memento Vivere sagde ...

Hvis jeg skulle være så heldig at vinde (igen), så ville jeg bruge bogen til at finde inspiration til lækkert julebag, eller også ville jeg forære bogen til min søde svigerinde, som har fødselsdag i begyndelsen af december...

Anonym sagde ...

Jeg vil nyde bogen i stearinlysets skær med en god kop kaffe, mens jeg beslutter hvilket julebag jeg vil kaste mig over :-)
gbang@ofir.dk

Linette - Det´ Hyggeligt sagde ...

Først ville jeg sidde med bogen, i sofaen med benene oppe og en kop the og lade mig inspirerer.
Der efter ville jeg snakke med mine to drenge om hvad de kunne tænke sig at lave.
Og så ville vi gå igang :)

Den vill nok også komme med i den vuggesue og børnehave hvor jeg arbejder. Hjemmelavet julehygge er jo altid et hit!

Anna Sophie Thomsen sagde ...

Vi skal holde julehyggekomsammen hos os i december, så jeg kunne godt bruge nogle krea/hyggeideer.

annasophiethomsen snabela gmail punktum com

Trillemus sagde ...

Jeg ville lade mig inspirere til jule-krea-hygge hvis jeg vandt bogen.

Kh Mette

En Underlig Fisk sagde ...

Den skal da bruges af mig og familien i allerbedste hyggestil!

Frk. Struds sagde ...

Jeg vil gerne bruge de gode idéer i bogen sammen med mine børn. Tror, de vil elske det :-)

Lissen sagde ...

Hej!! Jeg skal gøre ligesom jeg gør med så mange andre idebøger, afprøve bogens ideer og så kommer der altid nogle andre ideer ud af det. Jeg kan se et billede af noget som inspirere mig til en ny ide, der måske ligger langt fra eller som er lavet af helt andre matrialer, og det er jo sjovt. Og så kan jeg se, at der også er ideer til leg og hyggemad, the m.m. jo den ser dejlig ud!! Jeg har brug for kreativ inspiration herhjemme, men især i mit job som pædagog. Kærlig hilsen Lissen

Lena (MorsTankeblog) sagde ...

Åååååh vil gerne ha. Og bogen skulle helt sikkert findes frem om aftenen sammen med børnene, og måske lave en ting derfra eller finde ud af hvad der skal laves senere :)
Håbe håbe...

Lotte sagde ...

Hvis jeg vinder, vil jeg bruge bogen som inspiration til nye aktiviteter i december. Traditioner er godt - kombineret med fornyelse.
Kh Lotte (www.lottesroom.blogspot.dk)

Dyreglad-pige sagde ...

Sikke en skøn give away(:
Jeg vil helt sikkert prøve nogle af ideerne i december månede(:

Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde 2 skønhedsprodukter(:

http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-18.html

Boselade sagde ...

Jeg vil bruge bogen til at hygge mig med, når alt det andet er klaret ...
Lige der hvor man skal sidde og slappe af :-)

Elisa With Nielsen sagde ...

Jeg vil sidde og kigge bogen igennem for gode ideer(:

Du er velkommen til at tage et kig forbi min give away, hvor man kan vinde et gavekort til Illux.dk

http://kreaman.blogspot.dk/2012/11/give-away-nr-11.html

Karina/Tungelunden sagde ...

jeg vil jo gerne prøve at starte en ny lille juletradition, hvor venner mødes (med børn) og julehygger - Sifs bog vil da være en helt perfekt inspirationskilde :)

Hilde sagde ...

Jeg vil bruke den sammen med mitt første og eneste barnebarn og lage masse fint.

monaelisabeth sagde ...

jeg ville bruge bogen som en julekalender, og hver dag lade mig inspirere med hvad dagen byder på. Og så nyde en lækker bog.
hilsen Mona

www.mixbiks.blogspot.com sagde ...

Dejlig giveaway! Jeg vil bruge bogen til hyggelige stunder i køkkenet med mine to børn, og ved et spisebord der bugner af pap, glimmer, lim og tape!

Binemor sagde ...

Ahrmen Katrine sikken skøn give away. Jeg er også klart med og vil sætte mig sammen med de to store og hygge!!

PynteMynthe og Mor sagde ...

Dén vil jeg gerne vinde!
Jeg ville klart bruge bogen som en hygge jule kalender og benytte min hjemmegående tid i december måned på at følge lækre opskrifter og klippe klistre skønne ting med min datter.
hurra for Sif, har alle hendes andre bøger :-)

Camilla
cn.joergensen@hotmail.com

Kabakü sagde ...

Hvis jeg skulle være så heldig at vinde, skal bogen bruges til inspiration til julens hygge:)

Hottentotten sagde ...

Jeg krydser fingre for at jeg er den heldige vinder;-) Jeg vil bruge den hel decembermåned igennem sammen med mine to krudtugler.

Lene sagde ...

Jeg ville bruge den til at drømme mig hen et sted hvor jeg havde oceaner af tid til julebagning, hygge og pynte og alt det man skal i julen, men ikke altid når.

Lene sagde ...

Hov, min mail er peekaboo.dk@gmail.com

Susie Rasmussen sagde ...

Jeg vil bruge den som inspiration til at julehygge med min lille kusine og fætter :) 030786(a)gmail.com

Karen Elisabeth sagde ...

Den er straks værre - nu har jeg jo to børn selv... Men også dagplejebørnene...

Så jeg ville nok bruge det som advents/fredagshygge med dem :0)

Måske ville jeg slet ikke kunne lægge den fra mig igen, og bare bruge den hele tiden...

Arliana.swann (a) Gmail.Com

ByKirsti sagde ...

til inspiration til hyggelige dage med knægten

kig forbi mine giveaways

Caroline A. L sagde ...

Jeg arbejder i en børnehave og jeg er sikker på at jeg kan få inspiration fra denne bog, som ungerne vil nyde godt af:)

Mette sagde ...

Jeg ville stille bogen i bogreolen. Ved siden af de andre Sif-bøger. Og vente på en ideforladt gråvejrsdag der har brug for et Sif-strejf :-) Mette

JulMahl sagde ...

Jeg ville bruge den til når jeg skulle tilbringe en hyggelig dag sammen med mine tre bedste veninder! :-)


JulieM93@hotmail.com

wegger sagde ...

jeg vil nyde at sidde og bladre i bogen og suge nye jule opskrifter og kreative ideer til mig!!!
og mine 3 børn vil elske at være med både i køkkenet og i det kreative hjørne!!!
mvh. lottewegger@gmail.com

Heidi sagde ...

Vi får besøg af julenissen som putter aktiviteter i julesokken. Han kan have lidt svært ved at komme med nok ideer til aktiviteter, men her kunne den fine bog jo komme ind i billedet :)

Lykkeand@hotmail.com

Pia sagde ...

Jeg ville nyde at bruge den til kreative hygge stunder sammen med min datter Thea. Elsker Sifs måde at inspirerer på, simpelt men med masser af effekt :)
Håber sådan jeg er heldig!
Smil fra Pia

Skatterenshyggekrog@gmail.com

retniv sagde ...

Sikke en fin giveaway, jeg vil meget gerne deltage :) heno26@hotmail.com
Hvis jeg vinder skal bogen bruges som inspiration til hygge i december måned med min dejlige lillesøster :)

Fru Fischer sagde ...

Jeg vil bruge bogen som en julekalender sammen med mine børn.

Hos Frøken Jensen sagde ...

Jeg kunne godt tænke mig at bruge bogen som gave, til min kære niece Isabella på 5 år ;O)
Den ser bare så fin ud og jeg kender de andre bøger, så jeg er sikker på at denne her er fantastisk også ;O) Med venlig hilsen Betina

Dorte sagde ...

Jeg skal selv bruge bogen :) Elsker selv at lave julegaver så med denne bog kan jeg få lidt ekstra inspiration til de kommende gaver.

Freya sagde ...

Den skulle da bruges med mine dejlige tøsepiger.. Specielt den store elsker at være kreativ og hygge og pusle.. (det samme gør moderen).. Og December er så hyggelig at pusle i!
frey_lund@hotmail.com

Eva sagde ...

Jeg ELSKER bøger med gode ideer, opskrifter og inspiration, så jeg ville bruge den til mig selv. Har flere af hendes bøger og har dem jævnligt fremme.
Vh Eva

Louise Hartmann sagde ...

Jeg elsker hendes tidligere bøger og er sikke på at denne ikke er en skuffelse :) Jeg elsker bøger som inspirere til hyggelige kreative stunder med børn og dem man holder af!

Netop december er jo en helt magisk måned for både børn og voksen, og jeg vil elsker at kunne bringe lidt mere magi ind i december, sammen med mine børn, netop ved hjælp af denne bog :)

Venlig hilsen Louise - louisehartmann89@gmail.com

Cecilie Damm Gormsen sagde ...

Jeg tror lige at det er en bog til når min lillebror og jeg skal lave lækkerier med vores højt skattede farmor lige inden jul! Vi kunne godt bruge lidt ny inspiration :)

Mvh. Cecilie

Ria-K. sagde ...

Jeg ville søge inspiration i bogen, i denne travle tid vi går ind i, hvor, i hvert fald jeg, godt kan være lidt idé-forladt fordi der er så mange ting hele tiden :)